GÜNDEM

Ortadoğu’da yeniden savaş alarmı… İran, Kuveyt’teki ABD üssünü vurdu

İran Devrim Muhafızları Ordusu yaptığı yazılı açıklamada, ABD‘nin bugün şafak vakti Bender Abbas havaalanının çevresindeki bir noktaya yaptığı hava saldırısının ardından, saldırının kaynağı olan ABD hava üssünün vurulduğunu bildirdi.

Açıklamada, “Bu yanıt, düşmanın saldırganlığının cevapsız kalmayacağını bilmesi için ciddi bir uyarıdır ve tekrarı halinde yanıtımız daha kararlı olacaktır. Saldırının sonuçlarının sorumluluğu saldırgana aittir.” ifadelerine yer verildi.

Hedef alınan ABD hava üssünün hangi ülkede olduğu belirtilmezken bölgede ABD’nin hava üssüne ev sahipliği yapan ülkelerden Kuveyt, füze ve insansız hava aracı saldırısıyla karşı karşıya kaldığını açıkladı.

Kuveyt ordusu tarafından yapılan açıklamada, hedef alınan yerin neresi olduğuna dair bilgi verilmedi.

NE OLMUŞTU?

İran devlet televizyonu, sabaha karşı ülkenin güneyindeki Bender Abbas’ın doğusundan 3 patlama sesi duyulduğunu bildirmişti.

ABD ordusu, bölgedeki ABD güçleri ve ticari deniz trafiği için tehdit oluşturduğu iddiasıyla İran’ın güneyindeki askeri bir bölgeye hava saldırısı düzenlediğini duyurmuştu.

İlgili Haberler

Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Kayseri’de önemli açıklamalar

admin

Son Dakika… CHP’li belediye başkan yardımcıları ile meclis üyelerine dava: 15 yıla kadar hapisleri istendi

admin

Hayat Bağı filminin konusu ne? Hayat Bağı filminin oyuncuları kim?

admin

Facianın yaşandığı Kartalkaya’da kayak sezonu kapandı

admin

Eyüpspor, kupada Boluspor’u tek golle geçti

admin

Narin Güran cinayeti davası ikinci gününde devam ediyor: Salim Güran, Enes Güran, Yüksel Güran ve Nevzat Bahtiyar hakim karşısında…

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası