GÜNDEM

Konya’da kadın hastalara yönelik çirkin ifadeler: Gözaltına alınan doktorlar serbest bırakıldı

Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde çalışan ve kadın hastalara yönelik çirkin yorumlar içeren mesajlar atan doktorların WhatsApp yazışmaları ortaya çıktı.

Atılan mesajların sosyal medyada paylaşılması üzerine Sağlık Bakanlığı ve üniversite tarafından soruşturma başlatılarak, iki doktor görevden uzaklaştırıldı.

ADLİ KONTROL ŞARTIYLA SERBEST

Konya Cumhuriyet Başsavcılığınca başlatılan tahkikat çerçevesinde 2 doktor polis ekipleri tarafından gözaltına alındı. Doktorlar, emniyetteki işlemlerinin ardından Konya Numune Hastanesinde sağlık kontrolünden geçirilerek adliyeye sevk edildi.

İki doktorun yazışmaları kendilerinin yapmadığını belirterek, suçlamaları kabul etmedikleri öğrenildi. İki doktor, çıkarıldıkları mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

İlgili Haberler

Evinde ölü bulundu: Son paylaşımı ‘The End’ oldu

admin

‘Utanç Günü’ diyerek açıkladı… İYİ Partili Turhan Çömez, Meclis’teki ‘sahte imza’ skandalını duyurdu!

admin

Ordu’da skandal görüntüler: Öğrencileri Erdoğan’ın şiiri eşliğinde yürüttüler

admin

Zonguldak’ta yasa dışı kürtaj ve rüşvet operasyonu: Şüpheli doktor paralarla yakalandı

admin

Erdoğan CHP’den ‘açıklama’ bekliyor: ‘Neredeyse 2 hafta oldu’

admin

CHP’li Murat Emir’den Meclis’in tatile girmesine tepki: ‘Emekli 20 bin liraya mahkum edilmişken bu Meclis tatil yapamaz!’

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası