SPOR

Barry Ferguson’dan Jose Mourinho’ya büyük övgü: ‘Gelmiş geçmiş en iyilerden biri’

Fenerbahçe, UEFA Avrupa Ligi Son 16 Turu ilk maçında Rangers’a Kadıköy’de 3-1 kaybetti.

İskoç ekibinin teknik direktörü Barry Ferguson, maçın ardından açıklamalarda bulundu.

“MOURINHO, GELMİŞ GEÇMİŞ EN İYİLERDEN BİRİ”

Jose Mourinho’ya övgülerde bulunan Ferguson, “Adanmışlık, istek ve zaman zaman oynadığımız futbol çok iyiydi. Unutmamalıyız ki, henüz turun ilk yarısındayız çünkü Fenerbahçe gelmiş geçmiş en iyi teknik direktörlerden biri olan Mourinho sahip” dedi.

“MOURINHO’YU ALT ETTİM DİYEMEM”

Mücadeleyi değerlendiren teknik direktör, “Çocuklarla gurur duyuyorum çünkü bu sezon çok şey atlattılar. Büyük bir övgüyü hak ediyorlar. Önümüzdeki Perşembe için hazır olmamız gerekiyor ve size bir şey söyleyeyim, onları hazırlayacağım. Mourinho’yu alt ettiğimi söyleyemem. Bize sonuç getireceğini düşündüğüm bir yol izledik ve bunun için sadece bir saat harcadık. Bilgiyi aldılar ve gurur duyulacak bir performans sergilediler” ifadelerini kullandı.

“BU GECENİN TADINI ÇIKARACAĞIZ”

İptal edilen golleri ile ilgili de konuşan Ferguson, “Birkaç golünüz iptal edildiğinde kendiniz için üzülebilirsiniz ama biz devam ettik ve üçüncü golü bulduk. Ibrox’ta bu sezon biraz sorun yaşadık ama bu gecenin tadını çıkaracağız ve ardından bu sorunu çözmeye çalışacağız” sözlerini sarf etti.

İlgili Haberler

Dortmund’un kabusu devam ediyor

admin

Eljif Elmas’tan Almanya itirafı: ‘Orada bu yok’

admin

Orkun Kökçü kendinden emin: ‘Liverpool ya da Barcelona hiç fark etmez’

admin

Ergin Ataman’dan Fenerbahçe maçı açıklaması!

admin

Kerem Aktürkoğlu’nun golü galibiyete yetmedi!

admin

12 Dev Adam, Sırbistan’a konuk oluyor!

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası