GÜNDEM

Ne Rize ne de Erzurum! Asıl tiryakiler oradan çıkıyor, en çok çay tüketilen kent şaşırttı

Türkiye’de en çok çay içilen şehir Gaziantep

Türkiye’nin en çok çay içen şehri ise gastronomi dalında UNESCO’nun “Geliştirici Şehirler Ağına” giren, fıstığı, baklavası ve mutfağıyla ünlü Gaziantep oldu. Gastronomi şehri Gaziantep, ÇAYKUR’un yayımladığı verilere göre çay tüketimiyle listenin başında yer alıyor. Gaziantep’i sırasıyla komşu ili Şanlıurfa, Muş, Diyarbakır, Mardin, Bitlis ve Ağrı takip ediyor. Zengin mutfak kültürüne sahip Gaziantep, çay tüketimindeki yükselişiyle de yeni bir kimlik kazandı. Gaziantep’te çayın günün her saatinde tüketilmesi, aile ve dost toplantılarında önemli bir yer tutması bu sonucun en büyük sebepleri arasında gösteriliyor.

İlgili Haberler

Dervişoğlu’ndan ‘İmralı heyeti’ görüşmesine: ‘Vebali Erdoğan’ın boynundadır’

admin

İnci Taneleri dizisinin yeni bölümü ne zaman yayımlanacak? İnci Taneleri dizisinin yeni bölümü bugün mü?

admin

CHP’li Zeybek’ten Şükrü Genç’in tutuklanmasına tepki: ‘İtibar suikastı girişimleriniz sonuçsuz kalacak’

admin

Gabar sadece enerji sahası değil, umut ve değişimin merkezi oldu

admin

CHP lideri Özel’den deprem sonrası ilk açıklama: ‘Belediyelerimiz katkı vermeye hazırdır’

admin

Mansur Yavaş’tan ‘adaylık’ açıklaması: ‘Günü geldiği zaman ortama bakıp, fikrimizi paylaşacağız’

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası