GÜNDEM

Ne Rize ne de Erzurum! Asıl tiryakiler oradan çıkıyor, en çok çay tüketilen kent şaşırttı

Türkiye’de en çok çay içilen şehir Gaziantep

Türkiye’nin en çok çay içen şehri ise gastronomi dalında UNESCO’nun “Geliştirici Şehirler Ağına” giren, fıstığı, baklavası ve mutfağıyla ünlü Gaziantep oldu. Gastronomi şehri Gaziantep, ÇAYKUR’un yayımladığı verilere göre çay tüketimiyle listenin başında yer alıyor. Gaziantep’i sırasıyla komşu ili Şanlıurfa, Muş, Diyarbakır, Mardin, Bitlis ve Ağrı takip ediyor. Zengin mutfak kültürüne sahip Gaziantep, çay tüketimindeki yükselişiyle de yeni bir kimlik kazandı. Gaziantep’te çayın günün her saatinde tüketilmesi, aile ve dost toplantılarında önemli bir yer tutması bu sonucun en büyük sebepleri arasında gösteriliyor.

İlgili Haberler

Özel’den ‘Enginyurt’ soruşturmasına açıklama: ‘Gündemimizde birleşe birleşe kazanmak var’

admin

Bayramların gözdesi: Enfes baklava tarifi…

admin

Akşam yemeğine sağlıklı ve tok tutan enfes lezzet: Kabak enchilada tarifi

admin

CHP lideri Özel, grup toplantısını bugün Kahramanmaraş’ta düzenleyecek: CHP Grubu Maraş’ta toplanacak

admin

Yılmaz Tunç görevini devretti… Akın Gürlek’ten ilk mesaj

admin

Can Atalay’dan yeni mektup: ‘Er ya da geç Hatay’a karşı görevimi yerine getireceğim’

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası