GÜNDEM

Ne Rize ne de Erzurum! Asıl tiryakiler oradan çıkıyor, en çok çay tüketilen kent şaşırttı

Türkiye’de en çok çay içilen şehir Gaziantep

Türkiye’nin en çok çay içen şehri ise gastronomi dalında UNESCO’nun “Geliştirici Şehirler Ağına” giren, fıstığı, baklavası ve mutfağıyla ünlü Gaziantep oldu. Gastronomi şehri Gaziantep, ÇAYKUR’un yayımladığı verilere göre çay tüketimiyle listenin başında yer alıyor. Gaziantep’i sırasıyla komşu ili Şanlıurfa, Muş, Diyarbakır, Mardin, Bitlis ve Ağrı takip ediyor. Zengin mutfak kültürüne sahip Gaziantep, çay tüketimindeki yükselişiyle de yeni bir kimlik kazandı. Gaziantep’te çayın günün her saatinde tüketilmesi, aile ve dost toplantılarında önemli bir yer tutması bu sonucun en büyük sebepleri arasında gösteriliyor.

İlgili Haberler

Trafikte tehlike saçtı: Otomobil ters yöne girdi!

admin

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı konser takvimi 2026! 19 Mayıs’ta İstanbul’da hangi ilçede, kimin konseri var?

admin

CHP parti sözcüsü Deniz Yücel’den Hatay’a ziyaret

admin

Spot piyasada elektrik fiyatları ne kadar oldu? 31 Aralık 2024 spot elektrik fiyatları

admin

Bu formadan sadece iki tane var! Biri Ordu’da diğeri müzede

admin

Son Dakika… Yönetmen İlker Canikligil gözaltına alındı

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası