GÜNDEM

Survivor’da iletişim oyununu kim kazandı? 4 mart günü haftanın ilk eleme adayı kim oldu?

Survivor’da heyecan dolu bir akşam yaşandı. İlk etapta All Star ve Gönüllüler takımı, iletişim ödülünü kazanmak için kıyasıya bir mücadele verdi, diğer etapta ise açık artırma oyunu oynandı. Survivor’un yeni bölümünde ödül oyununu kazanan takım, sevdikleriyle hasret giderme fırsatı buldu. Peki, Survivor’da iletişim oyununu kim kazandı? 4 mart günü haftanın ilk eleme adayı kim oldu? İşte, ayrıntılar…

SURVİVOR İLETİŞİM ÖDÜLÜNÜ KİM KAZANDI?

Survivor’da iletişim oyunu Gönüllüler takımı kazandı.

SURVİVOR İLK ELEME ADAYI KİM OLDU?

All Star takımı konseyinde eleme adayı gösterilen isim Sedat Kapurtu oldu.

İlgili Haberler

Basel kimdir? Basel neden tutuklandı? Basel’in gerçek adı ne?

admin

TÜİK, kadınların güvende hissettiklerini iddia etti, dernekler sunulan ‘mucizeye’ tepki gösterdi

admin

Efkan Ala canlı yayında konuştu: İmamoğlu, İmralı ve ‘erken seçim’ açıklaması…

admin

YDS/1 başvuruları başladı mı, ne zaman başlıyor? YDS/1 başvuruları nasıl yapılır?

admin

Diyarbakır’da CHP İl Başkanı değişti

admin

AKP’li yılların sonucu: 4 milyon çocuk işçi

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası