SPOR

Sebastian Szymanski: ‘120 dakika domine ettik ama…’

Fenerbahçe’nin orta saha oyuncusu Sebastian Szymanski, Rangers karşılaşmasının ardından görüşlerini aktardı.

Polonyalı futbolcu, “Futbol böyle bir şey. Esasında domine ettik 120 dakika boyunca ama maalesef penaltılarda elendik. Futbol böyle bir şey. Büyük bir futbol ortaya koyduğumuzu herkes görmüştür. Takımımla, taraftarlarımla gurur duyuyorum. İstediğimiz gibi olmadı. Kaybettik. Her ne kadar iyi oynasak da kaybettik. Pozitif olmalıyız. Ligde oynayacak çok maçımız var” dedi.

“KAZANMAK İÇİN GELMİŞTİK”

Açıklamalarına devam eden Szymanski, “Aslında ilk dakikadan beri oyunumuzla kendimizi göstermek istedik. Buraya kazanmak için gelmiştik. Bu olmadı. Fenerbahçe oyuncularının nasıl olduğunu gösterdik. Herkesle gurur duyuyorum. Bu futbol… Penaltılarda da herkes güçlü bir mantalite ortaya koydu. Takımımla, herkesle, taraftarımızla gurur duyuyorum. Güçlü olmamız, odaklanmamız gerekiyor. Lige en iyi şekilde odaklanacağız” sözlerini sarf etti.

İlgili Haberler

Kayserispor’dan bahis skandalı açıklaması: ‘Temiz eller operasyonu başlatılsın’

admin

NBA’de play-off eşleşmeleri belli oldu

admin

Derbinin sevkleri açıklandı… TFF’den Mourinho, Icardi ve Okan Buruk kararı!

admin

Yüksel Yıldırım’dan Beşiktaş galibiyeti sonrası flaş açıklama: ‘3 puanı neredeyse ezerek aldık’

admin

Kadıköy’de gol yağmuru! Fenerbahçe, Erzurumspor karşısında farka koştu!

admin

Tümer Metin’den flaş Fatih Terim iddiası!

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası