SPOR

Rey Manaj: ‘Maçtan önce çok konuşuyoruz ama…’

Süper Lig’in 20. haftasında Sivasspor, deplasmanda Trabzonspor’a 4-0 mağlup oldu.

Sivasspor’un golcüsü Rey Manaj, mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu. 

“SAHADA İCRAAT YOK”

Sahada daha iyi olmaları gerektiğini söyleyen Arnavut golcü, “Özeleştiri yapmalıyız. Maçtan önce çok konuşuyoruz ama sahada icraat yok. Her oyuncu kendisini geliştirmeye çalışıyor ama sahada daha iyi olmalıyız” ifadelerini kullandı.

İlgili Haberler

Selçuk İnan’dan Galatasaray açıklaması! ‘Farklı duygular tabi ki var’

admin

PSG Ligue 1’de adım adım şampiyonluğa koşuyor!

admin

Kayla McBride’dan Fenerbahçe Opet’e kötü haber!

admin

Milano derbisinde kazanan çıkmadı!

admin

CHP Genel Başkanı Özgür Özel’den TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu’na tebrik telefonu

admin

Formula 1 Bahreyn Grand Prix’si ne zaman? Formula 1 Bahreyn Grand Prix’i hangi kanalda, saat kaçta?

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası