SPOR

Murat Özkaya’dan taraftar tepkisi!

Süper Lig’de 29. haftanın son maçında Eyüpspor ile Başakşehir karşı karşıya gelecek.

Eyüpspor’un başkanı Murat Özkaya, bu karşılaşmadan önce taraftara sitemde bulundu.

Özkaya, karşılaşma öncesi gelen, “Nasıl bir maç bekliyorsunuz?” sorusunun ardından, “Her zamanki gibi boş tribünler, çok kötü! Stadyumu doldurun.” diye konuştu.

İlgili Haberler

Premier Lig devinin başına geçmesi bekleniyor… Xabi Alonso’nun hedefi Arda Güler!

admin

Murat Sancak’tan Galatasaray’a gönderme! ‘Adli makamlar sonucu ne oldu, herkes bekliyor’

admin

Şahika Ercümen ‘iklim krizi’ için Baykal Gölü’ne buz altı dalış yaptı

admin

Sivasspor, Efkan Bekiroğlu ve Tolga Ciğerci’yi kadrosuna kattı

admin

Bodrum FK üç puanı 2 golle aldı!

admin

Premier Lig’de küme düşen ikinci takım belli oldu

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası