SPOR

Mönchengladbach deplasmanda kazandı!

Almanya Bundesliga’nın 20. haftasında Stuttgart, sahasında Borussia Mönchengladbach ile karşı karşıya geldi. Mercedes-Benz Arena’daki maçı konuk ekip Borussia Mönchengladbach 2-1’lik skorla kazandı.

Konuk ekip Mönchengladbach, 25. dakikada Nathan NGoumou ile 1-0 öne geçti. Stuttgart, 49. dakikada Nico Elvedi’nin kendi kalesine attığı golle eşitliği buldu. Mönchengladbach, 82. dakikada Tim Kleindienst’in attığı golle sahadan 2-1’lik galibiyetle ayrıldı.

Stuttgart’ta Atakan Karazor, maç kadrosunda yer almadı.

Bu galibiyetle birlikte ligde arka arkaya ikinci kez kazanan Mönchengladbach, 30 puana yükseldi. Ligde üst üste ikinci kez kaybeden Stuttgart, 32 puanda kaldı.

Ligin bir sonraki haftasında Mönchengladbach, sahasında Eintracht Frankfurt ile karşı karşıya gelecek. Stuttgart, gelecek hafta Borussia Dortmund deplasmanına gidecek.

İlgili Haberler

Eski Galatasaraylı Omar Elabdellaoui’den emeklilik kararı!

admin

Hasan Al yazdı: ‘Maç 11’e 11 oynansaydı bu kadar kolay olmazdı’

admin

Sahaya giren köpek kırmızı kart gördü!

admin

Nijeryalı futbolcudan Osimhen itirafı: ‘Başka takımda görmek istemiyorum’

admin

Samandıra’da Ali Koç – Mourinho zirvesi: Gelecek sezonun kararı verildi!

admin

Eski Real Madridliden milli yıldıza tavsiye: ‘Arda Güler’in yerinde olsam…’

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası