GÜNDEM

Japonlar bir kere tattı bağımlısı oldu! Aydın’ın kadını erkeği çalışıp siparişlere yetişmeye çalışıyor

“Yıllık 4 -5 konteyner kestane şekeri ihraç ediyoruz”

Ekim ayında kestane hasadının başladığını, kuyularda 15 gün kadar bekletilen kestanelerin çıkarıldıktan sonra seçilerek işletmeye getirildiğini ifade eden Çetin, “Kasımda da biz kestane şekerimizi üretmeye başlarız. Mayısa kadar bu işi yapıyoruz. Çalışanlarımız genellikle bayandır. Kestane şekeri üretimi toplamda 7 ay sürüyor. Bizim kestanemiz 1. sınıf Aydın Kestanesidir. En büyük pazarımız da Japonya. Yıllık 4 -5 konteyner kestane şekeri ihraç ediyoruz. Aynı zamanda Türkiye genelindeki büyük işletmelere de kestane ve kestane şekeri gönderiyoruz. İç pazarda İzmir, Bursa, Samsun, Antalya, Ankara, Muğla, İstanbul başta geliyor. Hatta zincir marketlere de kestane gönderiyoruz. Yıllık ortalama 400-500 ton kestane işliyoruz” dedi.

İlgili Haberler

Mersin’de hasadı başladı: Kilosu 1300 TL

admin

Akın Gürlek HSK’nin de başına geçti: ‘Gürlek’ şikayetleri merak konusu oldu

admin

KKTC basını yazdı: ‘Erdoğan’ın açılışı için götürülenler içki-sigara için birbirine girdi’

admin

İYİ Parti: ‘Erdoğan’ın yeniden adaylığına kapılarımız kapalı’

admin

Gaziantep FK – Galatasaray maçı CANLI YAYIN

admin

Tayvan’da 6.0 büyüklüğünde deprem

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası