GÜNDEM

İktidar ekonomide savaşı bahane ederken, şehir hastanesi harcamaları arttı: İki ayda 29 milyar yuttu

Sağlık Bakanlığı’nın paylaştığı verilere göre; kamu özel iş birliği modeliyle yapılan şehir hastanelerine yönelik harcamalar için yılın ilk dört ayında 57 milyar 562 milyon 986 bin 956 lira ödendi. İktidar ekonomik sıkıntılara ve yurttaşların ara zam talebine karşı Ortadoğu’daki savaşı gerekçe gösterirken; savaşla geçen mart ve nisan ayı boyunca hastanelerinin hizmet bedeli için yapılan ödeme yaklaşık 29 milyar lirayı buldu. Hastaneler için sadece geçen ay ise 22 milyar lira ödendi. Üstelik, nisan ayında yapılan harcamalar bir önceki aya göre yaklaşık 15.5 milyar lira arttı. 

DİĞER HARCAMALARI KATLADI

Öte yandan; bakanlık yılın ilk çeyreğinde kamu özel iş birliği modeliyle yapılan hastanelere 57 milyar liradan fazla harcama yaparken; devletin kendi imkanlarıyla yaptığı hastanelerin yapım, tefrişat ve onarım harcamaları için aynı dönemde 14 milyar 403 milyon 574 bin 951 TL harcandı. Yine 4 ayda kanserle mücadele faaliyetleri için yapılan harcama sadece 12 milyon 173 bin 289 lira olurken; ruh sağlığı hizmetleri için 405 bin 363 lira, bağımlılıkla mücadele için 1 milyar 955 milyon 608 bin 971 lira, ana çocuk sağlığı faaliyetleri için 110 milyon 138 bin 148 lira harcandı.

İlgili Haberler

TCMB verileri açıklandı: Döviz rezervleri düşerken altın rekor kırdı!

admin

Son dakika… İBB operasyonlarında yeni dalga İSKİ’ye: Gözaltılar var!

admin

Son Dakika… Ekrem İmamoğlu Antalya’da konuştu: ‘İmamoğlu olmadan yarış meşru olmaz’

admin

6 Şubatın acısının 2. yılı: Küllerinden doğuyorlar!

admin

Husiler’den İsrail’e peş peşe füze saldırısı

admin

Saadet Partisi Genel Başkanı Mahmut Arıkan: Hiçbir zaman Esadcı olmadık

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası