SPOR

Galatasaray’ın yenilgisi sonrası Fenerbahçe cephesinden paylaşım!

Beşiktaş’ın Süper Lig’de Galatasaray’ı 2-1 mağlup etmesinin ardından Fenerbahçe kanadından dikkat çeken bir paylaşım geldi.

Fenerbahçe yöneticisi Ahmet Ketenci, derbinin sona ermesiyle birlikte Kabe-i Şerif’i paylaştı.

Ahmet Ketenci paylaşımına “Elhamdülillah” notunu düştü.

İlgili Haberler

Porto, Famalicao karşısında son saniyede yıkıldı!

admin

Seçimin eylülden önce olması için baskı fazla, başkan Koç geri adım atmıyor: 8 bin imza var taviz yok

admin

Fenerbahçe’den Galatasaray’a mesaj: ‘Adım adım geliyoruz’

admin

Novak Djokovic, Roma’dan çekildi

admin

Orkun Kökçü’nün performansı galibiyete yetmedi!

admin

Pendikspor’da Uğur Uçar dönemi!

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası