SPOR

Galatasaray’da Mario Lemina’dan derbi yanıtı!

Galatasaray forması giyen Mario Lemina, Alanyaspor maçının ardından konuştu.

Lemina, “Zor bir maç oldu. Zorluk düzeyi yüksekti. Golü attık ikinci yarı, daha fazla alan bulabileceğimizi biliyorduk. Bu alanları değerlendirdik ve ikinci yarı golümüzü attık” dedi.

LEMİNA’DAN DERBİ YANITI

Gabonlu orta saha oyuncusu, “Üst üste derbiler var, ne düşünüyor?” şeklinde gelen sorunun ardından, “Tüm maçlar zor, kolay maç yok. Bizim de derbi tecrübemiz var. Hedeflere tek tek gideceğiz. En iyi şekilde sahaya çıkacağız” yanıtını verdi.

Lemina, son olarak, “Şu andaki motivasyonumuz çok iyi. Takımda deneyimli ve genç oyuncular var. İyi bir atmosfer var. En iyisini yapmak bizim elimizde” sözlerini sarf etti.

İlgili Haberler

Fenerbahçe ile Galatasaray, Avrupa Ligi’nde final için parkeye çıkıyor

admin

Visar Bekaj: “Nasibimiz neyse onu aldık”

admin

Alperen Şengün ‘double double’ yaptı, Rockets kazandı!

admin

Atalanta’dan, Sturm Graz’a gol yağmuru!

admin

Süper Lig’de 33. hafta VAR kayıtları açıklandı

admin

Eda Erdem Dündar, BM Kadın Birimi’nin “İyi Niyet Elçisi” oldu

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası