GÜNDEM

Emniyet ‘belediyeler jammer kullanamaz’ dedi: İBB’nin AKP döneminde kullanıldığı ortaya çıktı!

Emniyet Genel Müdürlüğü, Ekrem İmamoğlu’nun toplantı yaptığı otelde valizlerde jammer olduğunun belirlenmesi üzerine “Belediye başkanları ve belediyelerin frekans kesici kullanması Türk Ceza Kanu’na göre suçtur” açıklamasını yapmıştı. 

Emniyetin açıklamasının ardından İBB’nin AKP’li Kadir Topbaş yönetimindeki dönemde de ‘jammer’ kullandığı ortaya çıktı.

Ekol TV’de yayınlanan programda Gazeteci Şaban Sevinç, Bilişim Uzmanı Ramazan Kılıçlı’ya “Kadir Topbaş döneminde İBB’ye jammer verdiniz mi?” sorusunu yöneltiyor.

Kılıçlı ise verdiği yanıtta “Evet verdik, konvoyunda kullanılıyordu, güvenlik amaçlı” ifadesini kullandı.

İlgili Haberler

Ağabeyim İlber Ortaylı

admin

Duyduğu her notayı çalabiliyor! Doğuştan piyanist Kayra Mete Çelik herkesi kendine hayran bırakıyor

admin

Can Atalay’dan dikkat çeken ’23 Nisan’ mesajı: ‘Ancak demokratik bir Cumhuriyet’te neşe dolabilir insan’

admin

Yazı ortaya çıktı… Milli Eğitim Bakanlığı’ndan Ülkü Ocakları’yla protokol!

admin

AKP’nin kurucu isminden dikkat çeken ‘İmamoğlu’ çıkışı: ‘Unutulmamalıdır ki, AK Parti benzer yollardan geçerek iktidar oldu’

admin

Trump önce tepki gösterdi, sonra cevapladı: ‘İran’a neden nükleer silah kullanayım ki?’

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası