GÜNDEM

Depremzede Hatay halkı 72 saattir elektriksiz

6 Şubat depremlerinin izi hala Hatay’da sürüyor. Antakya’nın Gazi Mahallesi’nde 72 saat boyunca elektriksiz kalan vatandaşlar sokağa döküldü.

Öfkeli kalabalık arasında bir yurttaş çatıya çıkarak intihara kalkıştı. Olay yerine itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. Uzun uğraşlar sonucunda vatandaş ikna edilerek çatıdan indirildi.

Mahalle sakinleri, “Bizi insan yerine koyun” diyerek yaşadıkları mağduriyeti dile getirdi. Bir yurttaş, polislerle konuşurken şu sözlerle tepkisini gösterdi:

“Biz illa olay mı çıkaracağız? Öleyim artık ya! Deprem almadı, siz alın canımızı. Hiçbiri bir şey yapmıyor. Kimi kime şikayet edeceğiz? Devlete devleti mi şikayet edeceğiz? Bıktık ya. Emniyet de gelmiyor, CİMER’e de şikayet ediyoruz. Bizi insan yerine koyacak bu devlet. İlla kendimizi inşaattan mı atacağız?!”

İlgili Haberler

DEM Parti, belediyelere yönelik yaşanan gözaltı ve hapis cezaları TBMM’ye taşıdı

admin

‘Amadeus’ oyunu 200’üncü kez perde açacak

admin

Erdoğan Diyarbakır’da bir tomar harçlık verdi, çocuklara oyuncak dağıttı

admin

2025 AGS başvuru tarihi ne zaman? Akademi Giriş Sınavı AGS başvurusu nasıl ve nereden yapılır?

admin

CHP’li Özgür Karabat: 19 Mayıs’ı milyonlarla birlikte kutlayacağız

admin

A Milli Kadın Futbol Takımı’nın Yunanistan maçı Pendik Stadı’na alındı

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası