SPOR

Celtic, Old Firm derbisinde geriden gelip kazandı

İskoçya Premiership Şampiyonluk Grubu’ndaki derbide Celtic ile Rangers karşı karşıya geldi. Şampiyonluk yarışını yakından ilgilendiren karşılaşmada Celtic, geriye düştüğü maçta rakibini 3 golle mağlup etti.

Rangers maçın 9. dakikasında Mikey Moore’un attığı golle öne geçti. Ev sahibi Celtic, Hyun-Jun Yang’ın 23’teki golüyle skora dengeyi getirdi.

Celtic’in yıldızı Daizen Maeda, 53’de kaydettiği golle takımını öne geçirirken 4 dakika sonra skoru belirledi. Ligde bitime 2 hafta kala lider Hearts’ı takibini sürdüren Celtic puanını 76 yaptı.

ŞAMPİYONLUK YARIŞI KIZIŞTI

İskoçya’da sezon bitmesine 2 hafta kala şampiyonluk için Hearts ve Celtic mücadele ediyor.

Bu sezonun en dikkat çeken takımı Hearts, Motherwell deplasmanında 1-1 berabere kalarak kritik bir puan kaybı yaşadı. Derbi galibiyetiyle Celtic, Hearts’la puan farkını bire düşürdü. 

Ligde gelecek hafta Celtic deplasmanda Motherwell’e konuk olacak. Hearts ise Falkirk’i ağırlayacak. İskoçya’da ligin son haftasında ise Celtic-Hearts maçı oynanacak.

İlgili Haberler

Amedsporlu futbolcu kazaya karıştı: 1 ağır yaralı

admin

Serdal Adalı’dan Malatya’da anlamlı mesaj

admin

Orkun Kökçü’nün performansı galibiyete yetmedi!

admin

Napoli ile anılıyordu: Fenerbahçe’den Allan Saint-Maximin kararı!

admin

Galatasaray’dan Fenerbahçe açıklaması: Hakem atamasına tepki!

admin

Galatasaray için Jan Oblak açıklaması

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası