GÜNDEM

Emniyet ‘belediyeler jammer kullanamaz’ dedi: İBB’nin AKP döneminde kullanıldığı ortaya çıktı!

Emniyet Genel Müdürlüğü, Ekrem İmamoğlu’nun toplantı yaptığı otelde valizlerde jammer olduğunun belirlenmesi üzerine “Belediye başkanları ve belediyelerin frekans kesici kullanması Türk Ceza Kanu’na göre suçtur” açıklamasını yapmıştı. 

Emniyetin açıklamasının ardından İBB’nin AKP’li Kadir Topbaş yönetimindeki dönemde de ‘jammer’ kullandığı ortaya çıktı.

Ekol TV’de yayınlanan programda Gazeteci Şaban Sevinç, Bilişim Uzmanı Ramazan Kılıçlı’ya “Kadir Topbaş döneminde İBB’ye jammer verdiniz mi?” sorusunu yöneltiyor.

Kılıçlı ise verdiği yanıtta “Evet verdik, konvoyunda kullanılıyordu, güvenlik amaçlı” ifadesini kullandı.

İlgili Haberler

Cumhur İttifakı’nda ‘İmralı’ ayrımı: ‘Ortaklarımızın abdestinden şüphemiz yok ama…’

admin

YARSAV Başkanı Eminağaoğlu duyurdu: Akın Gürlek’in atanmasının iptali için dava!

admin

Antalya’da vahşet: 4 gaspçının darbettiği sağlık çalışanı Hamit Aras hayatını kaybetti

admin

Bakan Tunç ve DEM Parti görüşmesinde Öcalan’ın talebine ilişkin kritik konuşma

admin

Davutoğlu’ndan, Çin ve Rusya devlet başkanlarına ‘Filistin’ mektubu

admin

Churchill’in yeğeninden Zelenski kıyaslamasına sert tepki

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası