SPOR

Sebastian Szymanski: ‘120 dakika domine ettik ama…’

Fenerbahçe’nin orta saha oyuncusu Sebastian Szymanski, Rangers karşılaşmasının ardından görüşlerini aktardı.

Polonyalı futbolcu, “Futbol böyle bir şey. Esasında domine ettik 120 dakika boyunca ama maalesef penaltılarda elendik. Futbol böyle bir şey. Büyük bir futbol ortaya koyduğumuzu herkes görmüştür. Takımımla, taraftarlarımla gurur duyuyorum. İstediğimiz gibi olmadı. Kaybettik. Her ne kadar iyi oynasak da kaybettik. Pozitif olmalıyız. Ligde oynayacak çok maçımız var” dedi.

“KAZANMAK İÇİN GELMİŞTİK”

Açıklamalarına devam eden Szymanski, “Aslında ilk dakikadan beri oyunumuzla kendimizi göstermek istedik. Buraya kazanmak için gelmiştik. Bu olmadı. Fenerbahçe oyuncularının nasıl olduğunu gösterdik. Herkesle gurur duyuyorum. Bu futbol… Penaltılarda da herkes güçlü bir mantalite ortaya koydu. Takımımla, herkesle, taraftarımızla gurur duyuyorum. Güçlü olmamız, odaklanmamız gerekiyor. Lige en iyi şekilde odaklanacağız” sözlerini sarf etti.

İlgili Haberler

Borussia Dortmund, deplasmanda Bayer Leverkusen’i üzdü!

admin

Beşiktaş, Orkun kökçü için PFDK’ya gitti!

admin

Beşiktaş GAİN, Mersin Spor’u farklı geçti!

admin

Galatasaray’a kötü haber: Davinson Sanchez cezalı duruma düştü!

admin

Pendikspor’dan Ankaragücü’ne çelme!

admin

EuroLeague rekoru kırıldı: Real Madrid, Maccabi’yi devirdi!

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası