SPOR

Mönchengladbach deplasmanda kazandı!

Almanya Bundesliga’nın 20. haftasında Stuttgart, sahasında Borussia Mönchengladbach ile karşı karşıya geldi. Mercedes-Benz Arena’daki maçı konuk ekip Borussia Mönchengladbach 2-1’lik skorla kazandı.

Konuk ekip Mönchengladbach, 25. dakikada Nathan NGoumou ile 1-0 öne geçti. Stuttgart, 49. dakikada Nico Elvedi’nin kendi kalesine attığı golle eşitliği buldu. Mönchengladbach, 82. dakikada Tim Kleindienst’in attığı golle sahadan 2-1’lik galibiyetle ayrıldı.

Stuttgart’ta Atakan Karazor, maç kadrosunda yer almadı.

Bu galibiyetle birlikte ligde arka arkaya ikinci kez kazanan Mönchengladbach, 30 puana yükseldi. Ligde üst üste ikinci kez kaybeden Stuttgart, 32 puanda kaldı.

Ligin bir sonraki haftasında Mönchengladbach, sahasında Eintracht Frankfurt ile karşı karşıya gelecek. Stuttgart, gelecek hafta Borussia Dortmund deplasmanına gidecek.

İlgili Haberler

Serkan Damla, A Milli Futbol Takımı’nın teknik heyetine dahil oldu

admin

Fenerbahçe’den yabancı hakem talebi: ‘Adaletsizliğe yeter, çözüm istiyoruz’

admin

Fenerbahçe’ye 3 futbolcudan kötü haber: Son durumları belli oldu!

admin

Fatih Tekke kötü haberi açıkladı: ‘Durum ciddi’

admin

Mourinho, Eyüpspor maçının devre arasında yaşananları açıkladı: ‘200 kişi, tartışma ve kavga vardı’

admin

Juventus’tan Luciano Spalletti kararı!

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası