SPOR

Rey Manaj: ‘Maçtan önce çok konuşuyoruz ama…’

Süper Lig’in 20. haftasında Sivasspor, deplasmanda Trabzonspor’a 4-0 mağlup oldu.

Sivasspor’un golcüsü Rey Manaj, mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu. 

“SAHADA İCRAAT YOK”

Sahada daha iyi olmaları gerektiğini söyleyen Arnavut golcü, “Özeleştiri yapmalıyız. Maçtan önce çok konuşuyoruz ama sahada icraat yok. Her oyuncu kendisini geliştirmeye çalışıyor ama sahada daha iyi olmalıyız” ifadelerini kullandı.

İlgili Haberler

İrfan Can Kahveci sessizliğini sosyal medyadan bozdu!

admin

Barcelona’dan Atletico Madrid karşısında geri dönüş!

admin

Borussia Dortmund’dan Emre Can kararı! Resmen açıklandı…

admin

İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı, Erman Toroğlu hakkında soruşturma başlattı

admin

F.Bahçe Başkanı Koç olağanüstü kongre kapısını kapatıp daha işleri olduğunu söyledi: Seçim yok göreve devam

admin

Fenerbahçe’nin yeni transferi formasına hasret kaldı!

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası