GÜNDEM

8 saatin ardından… Adana’da çıkan orman yangını kontrol altında

Adana’nın İmamoğlu ilçesine bağlı Üçtepe Mahallesi’nde saat 16.00’da iki ayrı noktada orman yangını çıktı.

Yangına, 6 helikopter, 2 uçak ve 71 araçla havadan ve karadan müdahale edildi.

8 saatlik müdahalenin ardından yangın, kontrol altına alındı.

Bölgede soğutma çalışmaları başlatıldı.

 

İlgili Haberler

Selahattin Demirtaş’tan ‘Barışın yanında olalım’ çağrısı: ‘Erdoğan, Bahçeli ve Öcalan…’

admin

TEM’de bir araçta 2 ton 550 litre kaçak akaryakıt ele geçirildi

admin

Uluslararası Af Örgütü: ‘Taksim’de 1 Mayıs yasağı kaldırılmalı’

admin

Ebubekir Şahin boykot kararı alan Özel’i eleştirmişti: Erdoğan da boykot demiş!

admin

23 Mart’ta önseçim için sandık başına gidecek CHP, ardından kurultayı toplayacak: Sırada program var

admin

Seçilmiş Hatay Milletvekili TİP’li Can Atalay 3 yıldır tutuklu bulunduğu Silivri Cezaevi’nden sorularımızı yanıtladı: 19 Mart direnişini nasıl yorumluyor?

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası