GÜNDEM

Orkun Kökçü’den Eyüpspor açıklaması: ‘Gol attım ama…’

Beşiktaş, 1-0 öne geçtiği Eyüpspor deplasmanından 2-2’lik beraberlikle ayrıldı.

Maçın hemen ardından Beşiktaş Kaptanı Orkun Kökçü açıklamalarda bulundu.

Orkun Kökçü’nün sözleri şu şekilde:

“Maçın tamamına bakarsak, daha istekli ve enerjik oynamalıydık. Biraz pasif kaldık. 1-0 öne geçtik ama istediğimiz oyunu oynayamadık. Diyecek çok şey var ama en iyisi burada dillendirmeyeyim. Önümüze bakmalıyız, hoş bir durum değil!”

“İlk golümü attım ama benim için anlamı yok! Ben gol atmayayım, maç kazanalım! Sıfır golle bitireyim… Bende gole sevinç duygusu yok, üzüntü içerisindeyiz! Olmaması gereken bir durum!”

İlgili Haberler

ABD’li senatörden İran çıkışı: Trump için geri sayım başladı

admin

Iğdır’da yerin metrelerce altında şifa merkezi! Her gün yüzlerce kişi akın ediyor

admin

Bayrampaşa Belediyesi’ne operasyon… Gözaltına alınan Başkan Hasan Mutlu’dan ilk açıklama: ‘Hesabını veremeyeceğim hiçbir işim yoktur’

admin

Beşiktaş Belediye Başkanı Rıza Akpolat tutuklandı

admin

Son dakika… Burcu Köksal resmen AKP’ye geçti: Erdoğan ‘transferi’ bu sözlerle duyurdu

admin

Adalar Belediye Meclisi’nde ‘araç’ tartışması: ‘Halk belirli bir adrese yönlendiriliyor’

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası