SPOR

Gençlerbirliği, Volkan Demirel ile ilk kez kazandı!

Trendyol Süper Lig’in 12. haftasının açılış maçında Gençlerbirliği ile RAMS Başakşehir karşı karşıya geldi.

Eryaman Stadyumu’nda oynanan mücadeleyi ev sahibi ekip Gençlerbirliği, 2-1’lik skorla kazandı.

Gençlerbirliği’ne galibiyeti getiren golleri, dakika 35’te Thalisson ile dakika 53’te penaltıdan M’Baye Niang attı. RAMS Başakşehir’in tek golünü ise dakika 46’da Eldor Shomurodov kaydetti.

Gençlerbirliği, teknik direktör Volkan Demirel ile çıktığı 2. maçta ilk galibiyetini aldı. (1M, 1G)

Öte yandan Nuri Şahin yönetimindeki Başakşehir’in ise 3 maçlık yenilmezlik serisi sona erdi.

Bu sonucun ardından Gençlerbirliği, puanını 11’e yükseltti. Başakşehir, 13 puanda kaldı.

Milli aranın ardından RAMS Başakşehir, Trabzonspor’u ağırlayacak. Gençlerbirliği, Galatasaray deplasmanına gidecek.

İlgili Haberler

Josef de Souza’dan derbi değerlendirmesi: ‘Böyle maçlarda reaksiyon gösteriyor’

admin

Victor Osimhen’den flaş transfer itirafı: ‘Dönüp bakmadım bile’

admin

Porto ligde ikide iki yaptı!

admin

Kenan Yıldız’ın golü Juventus’a yetmedi: Derbide kazanan çıkmadı!

admin

Fenerbahçe’nin 68 maçlık serisi sona erdi

admin

Inter kendi evinde hata yapmadı!

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası