GÜNDEM

Sosyal medyadan duyurdu: Fenerbahçe’de ilk ayrılık gerçekleşiyor!

Fenerbahçe’de kiralıktan dönen Lincoln Henrique geleceğiyle ilgili kararı verdi.

Brezilyalı futbolcu sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla Fenerbahçe’den ayrıldığını açıkladı.

Lincoln Henrique’nin paylaşımı şu şekilde: 

“İstanbul’a dönmek ve taraftarların sevgisini her zaman hissetmek harikaydı. Sahada da bu hissi yaşamak amacıyla geri döndüm, ancak hayatta her şey istediğimiz gibi olmuyor. Huzurlu hissediyorum ve değer göreceğim yerde daha iyi şeylerin olacağı hissiyle. Tüm taraftarlara teşekkür ederim, her zaman kalbimde ve ailemin kalbinde olacaksınız.”

GÖRÜŞMELER SÜRÜYOR

Barış Yurduseven’in haberine göre, Acun Ilıcalı’nın sahibi olduğu Hull City, Lincoln Henrique’yi kadrosuna katmak istiyor.

Habere göre, Hull City’nin Brezilyalı oyuncuyu kiralık olarak kadrosuna katmak için görüşmelerini sürdürüyor.

Acun Ilıcalı’nın takımı, yıldız futbolcunun transferini kısa süre içinde sonuçlandırmak istiyor.

OYUNCUNUN RAKAMLARI

Lincoln Henrique kiralık olarak gittiği Bragantino’da 49 maça çıktı. 26 yaşındaki futbolcu bu karşılaşmalarda 5 gol- ve 4 asistlik skor katkısı verdi. 

İlgili Haberler

Boluda pes dedirten görüntü! Pistte kaymaya devam ettiler

admin

İstiklal Caddesi’nde keşfedilen soyluların gizli tüneli halka açılıyor!

admin

Fenerbahçe, Adana’da 5 dakikada farka gitti

admin

Fed’in faiz kararı sonrası altın ve dolar için yeni tahmin!

admin

Muğla’da silah kaçakçılığı operasyonu: Gözaltılar var!

admin

Nuriye Parmaksız altı gündür kayıp

admin

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Çerez Politikası